dag 1: Vertrek - Reisverslag uit Melsbroek, België van Harold Corstjens - WaarBenJij.nu dag 1: Vertrek - Reisverslag uit Melsbroek, België van Harold Corstjens - WaarBenJij.nu

dag 1: Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Harold

02 Februari 2017 | België, Melsbroek

Vanmorgen om 4 uur opgestaan en vervolgens de koffers naar de buurvrouw gesleept. Na een bakje koffie in de auto op weg naar Zaventem. Geen verkeersproblemen ondervonden dus zeer op tijd gearriveerd in Brussel.

Om 07:00 uur ging de incheck balie open en konden we (Jose, Rikki, Daphne en ik) de koffers afgeven. Ieder mocht 2 koffers meenemen van elk 23 kg. Dus we hadden behoorlijk wat spullen meegenomen om in Garango achter te laten.

Daphne's koffer was 4 kilo te zwaar maar na wat heen en weer schuiven van spullen werden ook haar koffers geaccepteerd.

Vervolgens zonder problemen door de security controle en op naar de koffie. De gate ging om 10:30 uur open en de vlucht vertrok op tijd (11:30 uur) naar Ouagadougou te Burkina Faso

• 02 Februari 2017 - 19:52

Ans En Mikel :

Goede reis Harold en heel veel plezier!

• 03 Februari 2017 - 10:03

Pier Maas:

Hoi Harold,
    Maak er een leuke tied van in Afrika!!!! Grt Pier

• 03 Februari 2017 - 17:48

Frans En Tiny (mam En Pap):

Succes mam en pap , had ik gisteren al gewenst alleen verkeerd verstuurd

• 03 Februari 2017 - 17:50

Joris Nency Toon En Staf :

Hey broer maak er een fijne reis van!