Dag 9 & 10: De terugreis - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Harold Corstjens - WaarBenJij.nu Dag 9 & 10: De terugreis - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Harold Corstjens - WaarBenJij.nu

Dag 9 & 10: De terugreis

Blijf op de hoogte en volg Harold

04 Oktober 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

De terugreis bedroeg 1895 kilometer. Een hele afstand zeker in een VW T2 busje van 1976. In totaal hebben we 8 keer getankt en in totaal 230 liter benzine verstookt.

Gedurende de gehele trip hebben we 4825 kilometer gereden en circa 656 liter benzine verbruikt.

We vertrokken rond 10:30 uur een rond 17:00 uur begonnen we met ons te oriënteren op een overnachting. Rond 22:00 uur waren we ons nog aan het oriënteren en hadden we reeds 900 kilometer gereden. We besloten nog maar even door te rijden. Om 09:30 kwamen we in Budel aan. In een keer doorgereden. Gekken werk! Maar we waren thuis.

Een mooie roadtrip. Het ging immers om de heenreis en vooral om die samen af te leggen .